onsdag 9 februari 2011

Ny tävling - Vinn lösögonfransar!

Då jag fick hem mitt löshår från Rapunzel of Sweden, så följde det med ett par lösögonfransar i paketet.
Men eftersom jag själv aldrig använder lösögonfransar så tänkte jag lotta ut dem bland mina fina läsare. ♥ 
 
Så nu ska alla som skulle ha mer användning för dessa än vad jag har, ta chansen att få hem dom i brevlådan helt gratis!
Det enda ni behöver göra är att "gilla" min blogg på facebook. Ange sen ert namn i en kommentar i detta inlägg så att jag kan kolla att du har gillat.
Alla kan alltså vara med, du behöver inte ha en blogg för att tävla!
Enkelt va? :}

Vill du ha en extra lott i dragningen? Följ då min blogg på Bloglovin'! Skriv även detta i kommentaren så att jag vet.

Tävlingen avslutas 28.2, alltså om nästan tre veckor. Jag står för frakt då vinsten skickas.

Lycka till!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

28 kommentarer:

  1. jag följer både din blogg & gillar dig på facebook ;) så då skriver jag bara: tjolahoppsan :D (med)

    SvaraRadera
  2. Har aldrig testat lösögonfransar, skulle vara kul att göra det=)


    Jag har gillat:
    Camilla Millah Öman


    Kramar

    SvaraRadera
  3. Har gillat på facebook - Jenni Määttä

    Blogg: http://jennimaatta.blogg.se
    E-mail: jennimaatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. wihoo, ja e mee!

    SvaraRadera
  5. jag har gillat på fb // janiina haverinen

    SvaraRadera
  6. Jag har gillat på facebook :D / Jannica Enneby
    Och du finns med på min bloglovin :)

    SvaraRadera
  7. Har gillat på facebook // Nina Nymark

    SvaraRadera
  8. Jag har gillat dej och du finns med i min bloglovin :)

    SvaraRadera
  9. jag gillar och jag följer. givetvis :)

    SvaraRadera
  10. Jag är med och tävlar!
    Har gillat på fb under namnet Johanna Sofia Louise Helgesson.
    Kram Johanna
    mungipa@hotmail.se

    SvaraRadera
  11. hej jag är med och tävlar här med :) Gillat på facebook, och du finns med på min bloglovin ! :D

    Kram Melina ! :D

    SvaraRadera
  12. Jag är med! :) Följer redan din blogg. :)

    emmis_soet@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/february/losogonfransar-282.html

    SvaraRadera
  14. Jag är med! :)

    har gillat dej på fb Tusse Jansson heter jag där!

    Följer dej även på bloglovin och har tipsat här http://tussexx.blogg.se/2011/february/losfransar-282.html

    tussex@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2011/february/tavla454.html
    Har gillat på FB Madelene Elisabeth Jacobsen o jag följer dig redan via bloglovin!

    SvaraRadera
  16. Jag är med och tävlar.

    Gillar på fb (Annika Nilsson)
    och har länkat i bloggen; http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/saragunmarie-28-feb.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  17. Jag är med. Jag både gillar dig på facebook och följer med bloglovin! skulle vara en fin namnsdagspresent, har namnsdag den 28e hehe. :)

    SvaraRadera
  18. Jag är med och tävlar! På facebook heter jag: Gabriella Margrét Rokolampi!

    Kram,

    Mejl: gabriellasblogg@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag är jättegärna med, har aldrig testat lösögonfransar men vore kul :)
    Följer dig via bloglovin och gillar på fb :) håller tummarna!

    linneasjostrom@live.se

    SvaraRadera
  20. Jag följer din blogg på bloglovin och har gillat på fb.
    Facebook namn: Cindy Vuong

    SvaraRadera
  21. Jag är med och vill vinna. SKulle va perfekt vid fotosessions

    SvaraRadera
  22. Jag är gärna med! :-) Har gillat din blogg på facebook! Isabell Lindmark heter jag där :-)

    mail: bellyus@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Hej, jag är jättegärna med i din tävling. :)
    Jag både gillar din facebooksida och följer dig på bloglovin' :) Din blogg är fin, intressant och du är fin :D
    oliviar_92@hotmail.com är min mail!

    SvaraRadera
  24. Hej, jag vill vara med och tävla (;
    Jag gillar din blogg på facebook, Annie Hjelm heter jag där (:

    SvaraRadera
  25. Jag har aldrig använt lösögonfransar så det hade varit kul att testa =)

    Jag har gillat på facebook och ska lägga till din blogg i bloglovin nu =)

    //Camilla Sjö

    SvaraRadera
  26. du kan se att jag har gillat din blogg på facebook nu :)
    jag heter felicia ericson aulén :)
    för jag vill jättegärna vara med,

    SvaraRadera