söndag 29 maj 2011

Badminton

Tjaa! Jag tog varken skorna eller klänningen som jag hade tänkt, istället blev det min leopardmönstrade långklänning & de svarta F&C-kilklackarna. Mycket bekvämare så!
 
Nu har jag just varit o spelat badminton vid tenniscenter ett par timmar med Roys familj. Superkul trots att jag inte riktigt var på hugget innan vi började. O nu är Roys styvpappa påväg hem med kebab från KorvGörans, aaaaah :):)
 
Mitt huvud är tomt, så jag tänker inte skriva desto mer idag. Imorgon far vi till Vasa på förmiddan, o sen har jag ganska fullt upp, så det blir troligen dålig update imorgon också. Hoppas det är okej... :)
 
Nu ska jag njuuuuta av Solsidan & kebab, o sen hoppar jag i duschen innan jag kryper ner under täcket. Godnatt på er 

2 kommentarer:

  1. Skulle du inte kunna sätt upp en bild av hur du såg ut igår när du hade leopardklänningen, är supernyfiken. :)

    SvaraRadera