måndag 23 maj 2011

Confessions #2 / Testning av nyheter

  • Idag har jag ätit suuperonyttigt! Osthamburgare, cola, choklad... Men vem bryr sig? ;)
  • Jag är just nu besatt av färgerna orange & aprikos. Så himla snyggt! 
  • Jag blir alltid sjukt trött då jag kör lite "längre sträckor" (t.ex. hem från Vasa (80km)) 
  • Jag är super allergisk för en del nötter, har bl.a. hamnat till akuten för att halsen svällde ihop då jag i misstag åt en halv cashewnöt. 
   
Jag testade ju som sagt två nyheter idag. Marabou Sensation blueberry milk & CocaCola Vanilla. Colan är väl ingen nyhet egentligen, men för mig var de båda nya. Vad jag tyckte om dem får ni veta imorgon! 
Har ni smakat dessa? Vad tyckte ni♥ 

3 kommentarer:

  1. jag syndade i helgen och smakade chokon. fräsch smak av blåbär och jag gillade den!
    hur kan du äta choko förresten om du är allergisk mot nötter? brukar d inte alltid finnas någo spår av nötter i choko? farligt med såna allergiska reaktioner :(
    colan har jag int smakat, kan tro den e för söt för min smak. men högstadie-eleverna från skolan bredvid mm tycks gilla den ;)

    SvaraRadera
  2. colan har jag smakat. Bara för att den var så annorlunda, gillade jag den :D haha

    SvaraRadera
  3. Åh coca cola vanillia, min favo!! :)
    chokladen måste jag köpa! :D

    SvaraRadera