måndag 23 maj 2011

Äckligt bra

Wooh, nu har jag bokat en arbetsintervju inför sommaren också :D:D På fredag! Ah, jag kan inte tro att såhär mycket bra kan hända på en och samma dag!

Nej nu känner jag mig äckligt glad, ni vill nog höra nånting tråkigt, men jag är ledsen att berätta att allting är typ perfekt just nu ;)

Och det bästa av allt håller jag än så länge hemligt... Ni lär nog få veta det så fort det är 100% säkert! 

Nu ska jag tralla vidare, äta en äckligt mumsig smörgås & sätta mig framför tv;n o kolla äckligt bra program. See u tomorrow bitches! ♥ 
  
Förresten; Såhär mycket grejer (+ lite till) ur badrummet slängde jag i soparna igår. O så gav jag lite åt syrrorna & mamma också av sånt som var oanvänt men som jag inte behöver.
Skönt med lite extra utrymme i wc;n nu :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar