torsdag 26 maj 2011

Hemlighetsfull

Goodmorning sunshines!  Jag har sprungit runt som en DÅRE o provat kläder inför avslutningen. (Ja, jag orkade inte göra det igår) Alla klänningar satt fel eller så passade dom inte med mitt hår. Till slut bestämde jag mig för att det fick bli en randig tubklännings-liknande-grej som är gammal som gatan. Men hey, det står ju faktiskt inte skrivet på den att den är köpt för 4 år sen! O den är faktiskt bara använd ett par gånger. Jag är ännu osäker på hur jag ska matcha den, men jag brukar nog alltid komma på nåt :) Jag ska ta lite bilder så fort jag fixat håret o gjort mig klar, så att ni får se och säga vad ni tycker!
 
Ja, avslutningskaffe kl. 13:30 idag alltså. O innan det ska klassen träffas, o innan det så ska jag träffa studiehandledaren. (Jo, jag ska berätta varför jag springer dit "hela tiden", SNART!) Så ca. kvart före 12 far jag iväg till skolan o är borta några timmar. Ska bli kul att träffa klassen igen efter att vi inte setts på 7 veckor! :)
 
Sen kl. 16 ska jag träffa Jeanette som är hudvårdskonsult och prata lite hemligheter. (Jo, ni får även veta vad detta handlar om så fort allt är klart.)
 
Jag bär på många hemligheter just nu, haha.
 
Nu ska jag fixa håret, kleta på lite smink, o sen ta lite bilder. Stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar