onsdag 25 maj 2011

Randigt + mönstrat


Ett par snabba bilder från M & H's nya rum. Hela den randiga väggen (som är stooor) gjorde jag i ett nafs idag. Jag jobbade på i 120% som sagt :) 
  
Bättre bilder får ni se sen då alla möbler & grejer är på plats. Det lär bli nästa vecka nångång. 
 
Men, vad tycker ni om tapeterna? Jag kan tänka mig att ni är många som sitter o tänker "Hey, hur tänkte hon?! Man kan ju inte ha randigt & mönstrat i samma rum", men jo, det kan man! Det finns ingen som kan säga vad som är rätt eller fel då det gäller inredning, design osv. Det är du själv som väljer vad du gillar & vill ha. Kom ihåg det   
 
..O ungarna älskade det! :D
Dock kan dom inte flytta in där än, eftersom det inte är möblerat. På måndag fortsätter jag min praktik (jag har praktikkontrakt fram till 8.6) med att möblera, inreda & greja. Jag misstänker att småtjejerna gärna skulle ta ledigt från skolan för att få vara hemma och hjälpa till, men nej, det går inte för sig ;) 

3 kommentarer:

  1. Funkar bara inte.. På riktigt, har du valt tapeterna?

    SvaraRadera
  2. Två sådepass oroli tapetre sku jag personligen int lägg ilag fö ja tycker he blir fö oroli, men som du sa, man väljer själv. :)

    Hade rando va för övrigt superfin, varifrån er a? :)

    SvaraRadera
  3. Anonym} Ja, det var jag, tillsammans med småsyskonen, som valde dom :) Dom flesta tycker väl nog, tyvärr, att det "inte funkar", men som sagt; Det finns inget som är "rätt" eller "fel". Det enda som kan bli fel är om man själv inte blir nöjd! :)
    O dessutom så kan man inte riktigt avgöra helt ännu, eftersom inga möbler är på plats, o inga tavlor är på väggarna, o inga gardiner i fönstren.
    Men tack för din åsikt! :)

    SvaraRadera