lördag 28 maj 2011

Vinn tandblekningstandkräm #2

Nu har ni återigen chansen att vinna en tandblekningstandkräm från Brilliantsmile. Den enda ni behöver göra är att gilla min blogg på Facebook, samt gilla inlägget där det står "Gilla det här inlägget så är du automatiskt med och tävlar om en tandblekningstandkräm från Brilliantsmile!

Vinnare dras slumpvis söndagen den 5.6. Lycka till!
  
Kolla in Brilliantsmiles reklamfilm; 


 
Jag har förresten delat ut tandkrämer åt bl.a. familjen, så jag ska slänga upp en recension samt före- och efterbilder vid ett senare tillfälle!
 
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

1 kommentar:

  1. är jag inte redan med i denna tävling?
    annars vill ja vara med! :)

    delat på facebook...
    linda plutten nilsson heter jag..
    http://www.facebook.com/home.php#!/LindaPluttenNilsson

    SvaraRadera