söndag 12 juni 2011

En dag med S & S

Nu har jag kommit hem från Tallåsen. Vid Fäboda var det sviiinkallt, så vi vände om och for via stan på lunch. Sen vidare till Tallåsen där det var varmt & skönt. Där låg vi och solade i 3½ timmar. Vi somnade allihopa en stund, så skönt. Lite röd är jag nu på ena axeln, men det var såå värt det! 
      
Förbered er på en bildbomb...;   
Sarah & Sandra på Asian Garden där vi lunchade.
Min mat. Såå himla gott.
Jag tog årets första dopp idag, wihoo :D 
Lite godis hade jag såklart med mig ;) 
Aaaah, livet leker! 
Min fina Sarah. 
Fina Sandra & Sarah. 
En avsvalkande glass...
<3
Min hatt är från h&m's Water Aid-kampanj. 
En fot, hyyi ;)  
Tack tjejer för en superrolig dag!! <3 

3 kommentarer:

  1. Tack själv för en otroligt rolig å skön dag! :D <3 ps, kom ihåg att skick demdi bildre åt me ;) KRAM!

    SvaraRadera
  2. Tack så jätte mycki fö bildre! :) <3

    SvaraRadera