lördag 18 juni 2011

Heidi & Nelly

Igårkväll då jag kom till Vasa så följde Heidi med. Så idag har vi haft fullt upp hela dan med shopping (dock ingen shopping för min del) o sånt medan Roy har jobbat. Det är ju såklart superroligt för Heidi att springa runt på stan då hon en gång får chansen ;) O så har vi delat ut reklam också! (Jag var ju "tvungen" att ha Heidi med mig eftersom inte Roy var hemma. Men hon tyckte ju bara att det var roligt så.) 
  
O så har vi ju såklart myst med Nelly en hel del; 
Mina sötnosar ♥ 

4 kommentarer:

  1. Sara, börjar vara dags för ett videoinlägg nu tycker jag!? :)

    SvaraRadera
  2. Anonym} Sålänge jag mår såhär pass dåligt så får ni nog klara er utan nåt videoinlägg tror jag. Men sen så ska jag nog fixa ihop ett åt er, håll ut... <3

    SvaraRadera
  3. söt syster du har :)

    SvaraRadera