tisdag 14 juni 2011

A million tears...

Jag spenderade ca. en timme hos Lasi's Shop tillsammans med Jenny & Elin ikväll. Hon Lasi's säljer dom märkeskläder till superbra priser. Jag hittade en tröja & en baddräkt som kanske ska få följa med mig hem nästa vecka. Han la undan grejerna åt mig i alla fall, så får vi se nästa vecka om jag har råd att hämta ut dom ;)
 
Jag mår lite bättre nu, men plötsligt får jag ett hysteriskt "anfall" o bara sitter o gråter otröstligt. -Hur många liter tårar kan en människa "producera" på en dag egentligen??
Jag kan ju bara säga såhär; Jag kommer aldrig att bli mig själv igen om inte Alecia kommer hem. Det är sant, jag är helt förstörd. Det känns som att inget annat spelar nån roll bara jag får tillbaka min bebis... Jag är villig att göra vad som helst bara vi hittar henne! 
 
Nu ska jag plocka i diskmaskin & städa upp i köket innan jag hämtar hem Roy från jobbet. Hoppas han är på gos-humör ikväll..

3 kommentarer:

  1. sv. klart man hjälper! det är ju det minsta man kan göra, att berätta vidare...

    SvaraRadera
  2. Var finns denna butik du pratar om? :)

    SvaraRadera
  3. Amanda} Den finns i Vasklot här i Vasa. :) Dock har han öppet bara tisdagar & torsdagar mellan kl. 16-19.

    SvaraRadera