söndag 19 juni 2011

Min bön är hörd

Jag törs knappt skriva det här, jag tror fortfarande att jag drömmer, men Alecia har kommit hem!!! :'D :'D
 
Mamma ringde o sa att hon låg på trappan o väntade på att få komma in i morse! Hon är lite tilltufsad o haltar lite, men hon verkar inte ha ont eller så. Dock far vi ju såklart till veterinären ifall vi tycker att det behövs.
Åh jag skulle bara vilja hoppa i bilen o fara hem till Kovjoki nu, men eftersom jag ska sitta barnvakt åt en familj idag så kan jag tyvärr inte. Men dom kommer kanske hit till Vasa idag, annars far jag nog hem ikväll. Jag vill bara se med egna ögon att hon faktiskt har kommit hem, o att hon lever :'D

Jag är så chockad, måste lugna mina nerver med en glass eller nåt.... Återkommer ♥ 

7 kommentarer:

  1. Åh va glad jag blir för din skull!!!! Kramar

    SvaraRadera
  2. åh vilka goda nyheter! perfekt början på söndagen!!!
    ps. nu ser ni väl till att skaffa halsband med namn o nr på åt båda katterna?! ifall (kors i taket) något sånt här sku hända igen...

    SvaraRadera
  3. oj vad skönt! Är så glad för din skull :)

    SvaraRadera
  4. Åh vad roligt, har haft dig i tankarna och hoppats av all min kraft att ni ska få hem henne igen!! :) vet själv hur hemskt det är att förlora ett älskat husdjur!

    SvaraRadera
  5. Härliga nyheter, hälsar Snorkken och matte!

    SvaraRadera