tisdag 14 juni 2011

Smått galen

Jag har skrattat så tårarna sprutat åt detta ikväll. Sköööönt! :) 
   
Jag har fått hem 6 buntar med reklam (900 reklamblad borde det vara) som jag ska dela ut imorgon. De väger bly, så jag får nog ta bilen. Få se bara om jag hittar alla hus som det ska delas ut till, jag är lite osäker & förvirrad. Men det ska nog gå bra. Åtminstone så får jag ju koncentrera mig på det ett par timmar istället för att sitta hemma och tänka.
   
Åh, jag drömmer om att Alecia sitter på trappan o väntar på mig då jag far hem till Kovjoki imorgonkväll...
Jag vet att jag skriver mycket om Alecia, men hela mitt liv kretsar kring henne just nu. Det är allt jag tänker på, jag håller nog på bli smått galen. Alla ni som själv har husdjur som betyder allt för er förstår nog ungefär hur det känns för mig... O alla ni andra; Försök inte ens förstå, det går inte. Acceptera det bara.
  
Nu ska jag sortera reklambladen enligt anvisningarna, o sen ska jag se en film med gubben innan vi går och lägger oss.
  
Godnatt babes 
Old pic.

2 kommentarer:

  1. du ska bli reklamutdelare?! d var jag oxå ett par korta veckor för x antal år sedan. vilket resulterade i att jag spenderade min 18årsdag i lunginflammation och åkte in på sjukhus följande morgon (för jag vägrade spendera min födelsedag/natt på sjukhus) och låg där en vecka.
    dvs, om det regnar, ens bara duggar, se till att hålla dig varm hela tiden. jag blev varm av att springa i trappor - kom ut i det avkylande regnet - sprang i trappor - ut i regnet -> lunginflammation :(

    SvaraRadera
  2. Ja såg idag en kissemisse som likna din Alecia när ja va på morgonpromenad med hunden. Vit, stor och verkade inte alls reagera när jag sa "kss kss"... ?! Men hon sku no ha vilsta långt bort om hon ha komi ti Jeppis... ?!

    Jenni
    http://jennimaatta.blogg.se

    SvaraRadera