tisdag 19 juli 2011

H&M autumn season 2011 /Bio


Kolla vad som damp ner genom brevinkastet idag! Farligt farligt... Åh så mycket fint det finns. T.o.m. så att man nästan börjar längta lite till hösten o alla dess fina plagg.

Jag har gjort ett litet collage (som vanligt) av några grejer som jag fastnade extra mycket för..;
   

  
Även en röd väska som var helt gorgeous fastnade jag för! Dock fanns den inte i webshopen, så jag kan visa bild på den senare då jag tagit kort ur katalogen :}

Nu far vi iväg på bio! Vi ska se Hangover2, o sen blir det kanske ett besök till Ollis. Min vita stickade klänning (den nya) är på! Ha en bra kväll! 

4 kommentarer:

  1. läckra grejjer dedär! :D - ja ska fundera lite på saken. Låter lite dyr i mina öron, men ingenting e omöjligt :D haha

    SvaraRadera
  2. Åh tack! Då ska jag fråga henne =)

    FIck min katalog idag med. Farligt hehe =) Har dock bara tittat i Halens katalogen ännu =) hehe Vågar knappt titta i H&m katalogen haha :P

    SvaraRadera
  3. Den droppade in här också. Delar din åsikt om att man nästan längtar till hösten då man får ha på sig mysiga tjocka kläder.. haha :)

    SV: Nu borde allt va i sin ordning med "kommentar"-problemet! Jag har märkt av det själv emellanåt, men tack för "heads-up"! :)

    SvaraRadera