lördag 9 juli 2011

Några svar

Jag tänkte ta o svara på ännu ett par frågor från frågestunden. (Den är ännu "öppen", så det är bara att fråga på om du har nåt på hjärtat! )
 
 
"Om du tror domde shortsen finns kvar? :') haha ja e så kär i dem"
 
Haha, jag vet faktiskt inte! Gå in o kolla på Code, kanske du har tur! :)
 
 
"gillar du att sjunga? brukar du göra det ofta? typ för dej själv eller/och för andra :)"
 
Åh, jag ÄLSKAR att sjunga. Dock förlorade jag min sångröst vid förlamningen :( Jag sjunger hela tiden, men inte gärna inför andra längre... Jag gjorde det jämt förut, på alla fester osv. Jag har alltid haft en bra sångröst, tills för tre år sen då den bara försvann. Det är hemskt, för jag verkligen brinner för musiken, o har alltid drömt om att bli artist. Jag ska börja ta sånglektioner så fort jag hittar en bra sånglärare här i trakten som inte kostar en förmögenhet, så förhoppningsvis går det att träna tillbaks rösten?! O sen så har jag skojat om att då min lillasyster Maria blir 16 (om 5 år) så far vi tillsammans till Idol-audition i Sverige o blir superstars :D Haha, men ni skulle bara höra då Maria sjunger, man smälter... Jag hoppas att jag ska kunna få tillbaks min sångröst också, det skulle betyda ALLT! ♥ 
 
 
"Är Roy din första pojkvän? :)"
 
Nej, det är han inte. Men min första seriösa, som jag har planerat en framtid med! :) Jag har haft några förhållanden som har känts bra i början, men sen efter en tid inte fungerat längre. Men med Roy har det fungerat från början, o snart har vi varit tillsammans i 5 år! :)
 
 
Jag slänger upp ännu en bild från fotograferingen, det här är nån av de första bilderna vi tog;
Modell: Jag. 
Fotograf: Linda Sjölund

4 kommentarer:

  1. GOSH du är verkligen galet snygg!!!

    - haha önskar att jag också var värdelös på att sova sent, men det är jag inte. Vi går liksom och lägger oss någon gång på morgonen nu, haha.

    SvaraRadera
  2. - hihi självklart slänger jag upp bilder på vår walk in när den är klar! :D TÄnkte göra ett videoinlägg också och visa hur det ser ut nu. ;)

    SvaraRadera
  3. Hur menar du att din sångröst försvann? Förändrades din röst, alltså hur den låter när du förlamades, eller menar du att du inte kan hålla toner längre? annars finns det massor av röstövningar du kan göra innan du hittar en sångpedagog :)

    SvaraRadera