söndag 10 juli 2011

Ny (tillfällig) header

Iiiiih, nu har jag äntligen fräschat upp bloggen med en ny header! TACK LINDA för att du fixade den åt mig! 
  

O så ska jag passa på att varna er såhär på förhand; Linda kommer att trixa på med en bloggdesign åt mig här på bloggen imorgon också, så ifall det är nåt som ser konstigt ut/ligger på fel plats då ni kikar in här, så är det bara tillfälligt! :D 
 
Gamla headern:
Om mig och mitt liv

Nya: 
Om mig och mitt liv
Fotografering & redigering: Linda Sjölund.
 
Tryck F5 om du inte ser den nya headern! 
  
Vad tycker ni? Blev det bättre eller sämre? Be honest 

13 kommentarer:

  1. Din nya header är absolut bättre än den innan! Ser snygg ut, gör kanske att din blogg ser mer professionell ut, och den framhäver på något sätt dig och din härliga utstrålning!

    Fortsätt driva din blogg, du är verkligen en inspirationskälla.

    SvaraRadera
  2. mycket bättre! jättefint :D

    SvaraRadera
  3. super duper fin! Måste hålla med den första anonyma personens kommentar här :D

    SvaraRadera
  4. Den nya headern är vacker, men en aning fööör photoshoppad/omgjord, med tanke på ditt riktiga utseende! :)

    SvaraRadera
  5. den nya är supersnygg! COOOOL!

    SvaraRadera
  6. TUSEN TACK FÖR ERA KOMPLIMANGER SÖTNOSAR!! <3

    O bilden är endast redigerad med färg, ljus & utjämnad hudton, så inga större retuscheringar alls! Så utseendemässigt ser jag nog precis ut sådär på riktigt också! :D

    SvaraRadera
  7. Skulle man kunna få se originalet av den här bilden, eller är det till Linda man ska vända sig. Jag är bara nyfiken på hur ändringen har skett. Jag håller själv på med photoshop. :)

    SvaraRadera
  8. Snyggt gjort båda två! Och jag håller med alla föregående skribenter. Observerade ordet "professionell".
    (:

    SvaraRadera
  9. Anonym} Jag ska kolla om hon kan skicka originalet på bilden åt mig så kan jag visa den åt er här i bloggen! :)

    SvaraRadera
  10. Jätte snygg Header!!

    SvaraRadera