måndag 11 juli 2011

Svar på kommentar

"Hur menar du att din sångröst försvann? Förändrades din röst, alltså hur den låter när du förlamades, eller menar du att du inte kan hålla toner längre? annars finns det massor av röstövningar du kan göra innan du hittar en sångpedagog :)"
 
Sångrösten förändrades i.o.m. förlamningen, o så kan jag inte hålla toner eller sjunga rent längre. Det är superjobbigt, för jag älskar verkligen att sjunga! Det är nog det bästa som finns...
 
Nån som förresten vet nån bra sånglärare/-pedagog i Vasa-trakten? 
Drop-inspiration-music-nature-note-water-favim.com-41065_large

weheartit
  
Godmorgon förresten! Inatt har jag verkligen sovit dåligt. Jag har blivit så himla förkyld nu igen...  
Jag tog en dusch nyss för att vakna till lite, men då jag ser att Roy ligger o sover än så blir jag lika trött igen. Haha.. :(
 
Nu saknar jag verkligen Nelly, min lillgumma.. 
 Det var meningen att jag först bara skulle va i Vasa över en natt, så därför fick hon lämna hos mommos (ja, mamma är ju mommo åt mina bebisar) på "grönbete". Men nu ska jag plötsligt vara här till onsdag, så vi får se om jag klarar mig utan henne så länge. Två nätter till ju! :O Hoppas hon inte saknar Alecia för mycket bara..  

Heidi & Maria med Nelly & Alecia.
  

Idag ska jag & Jenny ut o fotografera lite. Få se om jag orkar bli fotograferad alls idag, eller om Jenny får posera mestadels. Jag har verkligen ingen ork i kroppen, men jag tänker inte sitta inne idag igen! Det har jag gjort alltför många dagar redan. Ja, vi får se vad det blir till, men nu måste jag i alla fall laga nånting ätbart åt mig & gubben, o sen sticker jag iväg in till stan på nåt ärende innan jag far till Jennys!
  

Puss på er, vi hörs senare! 

1 kommentar:

  1. sv: ja fick nog sms dett å ja hadd nou svara men kanski do int fått he na?

    iallafall så passar e nog riktit bra på torsdaa :) iallafall jag vill he :D vi kan jo fast böri på enno tidigari denhär gangon så vi hindar ta massor me bilder :)

    SvaraRadera