tisdag 2 augusti 2011

Dagens outfit


Linne -h&m, shorts -Code, Kängor -Nelly.

Jag & Janina har sprungit på loppis idag också, o så tömde vi mitt bord på Adam&Ewa o tog hem det jag inte fått sålt.
O så har vi varit på kaffe till storasyster, o sen for vi alla 3 till sjukhuset o hälsade på fammo. Hon var pigg & glad, så det var roligt :) Förhoppningsvis blir hon flyttad till Jakobstad snart så att hon är närmare hemma.

Nu ska jag springa ner till butiken o handla lök så länge gubben fixar maten (bättre sent än aldrig). Puss!

2 kommentarer:

  1. skulle vara trevligt med en bloppis på bloggen :)

    SvaraRadera
  2. Sv; Hmm, nå vi kan ju kanske träffas i stan till först och ta en kaffe och om det är bra väder kan vi ju dra mot stranden en stund om det är okej för dej ? Allt funkar för mig :) Och kanske en 1-2 tiden ? :)

    SvaraRadera