fredag 9 september 2011

Du kan kalla mig ful bäst du vill

Dagligen får jag kommentarer om hur ful jag är, kritik om allt jag säger & gör, osv. Det är okej, det kan jag ta. Men nu har det gått för långt, då ni börjar mobba mitt handikapp. Det kan jag fan inte tåla! Finns det ingen gräns för hur långt ni kan gå?!

Största delen av alla elaka kommentarer raderas direkt, för att dom är för vidriga för att synas på min blogg. Jag försöker verkligen att inte ta åt mig, o jag har lyckats j*vligt bra. Men nu rann bägaren över! 
  
People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long. 
 
 
Modell: Jag.
Fotograf: Sarah Ede

14 kommentarer:

  1. Strunta i dom fula kommentarerna<3 Personerna som skriver det vill bara klanka ner dig till deras nivå. Alla har vi någonting som andra tycker är fult. Men att mobba den personen gör det inte bättre! Sara, du är fin jätte fin! Så strunta i dom andras elaka kommentarer! Du är fin som du är<3 Puss Puss!

    SvaraRadera
  2. varför tog du bort inlägget innan det här?

    SvaraRadera
  3. Anonym1} Tack sötnos, tack tack tack! <3<3

    Anonym2} Äh, lite för mycket idioter i farten bara..

    Nina} För att jag inte hade nån anledning till att ha kvar det.

    SvaraRadera
  4. Kram vännen, du veit att du e vacker å perfekt precis som du e! :)

    SvaraRadera
  5. Folk som bara skriver skit har alldejlis fö liti ti jöra, elär så e di bara avundsjuuk, sta på de bara!

    SvaraRadera
  6. ååh nu blir ja nyfiken, va hade du för inlägg före det här?!
    du vet du är bäst, sara?! kramar!

    SvaraRadera
  7. Hejsan, droppade in förbi här och läste inlägget. Man måste ju vara beredd på att ta en del skit för sina åsikter, bilder osv. när man har en offentlig blogg. Så personligen tycker jag inte att man skall klaga på det eftersom det är en del av leken.
    Men det håller jag med om att man "mobbar" ditt handikapp är bara lågt och de som gör det är på en nivå som är oacceptabel.

    Keep on going strong! :)

    SvaraRadera
  8. Hur kan nån mobba dig för ett handikapp som inte syns ens?

    SvaraRadera
  9. du e stark tjejjen, det vet vi alla!
    försök att läsa fina och snälla kommentarer och ta åt dig av dom och fortsätt skit i dom elaka. den som fortfarande årkar hålla på skriva elaka kommentarer e bara avundsjuk på dej, helt klart! :)

    du som mobbat/mobbar hennes handikapp kan sluta med detsamma! det är väldigt personligt VÄLDIGT fult!

    SvaraRadera
  10. Sara du e fin precis som du e, det vet du! :)<3 kramar!

    SvaraRadera
  11. anonym som tycker att mobbning, nedvärdering osv är del av leken, där har du fel. ingen ska behöva ta emot skit bara för att man väljer att ha en offentlig blogg. åsikter, visst! men då det går tilll personligt angrepp så finns det inget som är rätt med det! man kan heller inte välja hur man ser ut, hur ens kropp fungerar etc, så att klanka ner på det eller att påstå att man får skylla sig själv kan man ju int säg. här borde väl den gyllene regeln råda, som du vill bli behandlad ska du också behandla andra. och som jag ser det så har sara inte kommenterat kränkande i nån annans blogg så vad får folk att tro att de kan göra det i hennes? nått att tänka på.

    SvaraRadera
  12. fattar inte vad folk får av att mobba? de ju endast elakt. enda orsaken jag kommer på för att de sätter tid på att klandra på andra är att de haft det dåligt själva och är avis. De vill bara inte godkänna detta påstående.
    Håll hakan upp vännen! <3

    sv; nej jag har inte bytt rum. "lånade" mammas och pappas rum :D hah

    SvaraRadera
  13. Nejmen Lilla Emilia. Jag skrev tydligt att det är oacceptabelt att man mobbar på någons handikapp. Nu vet jag inte vad som innefattar i Saras handikapp, så allt där man kommenterar/kritiserar/mobbar det som hör till handikappet är oacceptabelt.

    Och jag skulle ha bordat uttrycka mig tydligare, när jag skrev att man får ta "skit". Jag menade givetvis åsikter och dumma idioter som inte borde få ha tillgång till en dator. Kommentarer hör till leken när man bloggar, och det skall man vara förberedd på också.

    Så nästa gång, läs lite nogrannare förren du börjar komma med några åsikter.

    SvaraRadera