måndag 21 november 2011

Bästa möjliga sällskap & lillajuls-funderingar

Igårkväll var jag med Sussu en stund, tyvärr hann vi inte umgås så länge. Men vi har planerat att gå på bio tillsammans snart, så då får vi ju ha lite roligt ett par timmar i alla fall :)
   
 
Bilden är över två år gammal, men jag älskar den!
  

I helgen är det ju lillajul, och på lördag ska jag på julfest med Skolfoto Norden. Det kommer säkert att bli superroligt, men jag har som vanligt ett problem -Vad ska jag ha på mig?! Jag överväger tanken att gå in till stan och söka efter "den perfekta klänningen" (finns det ens nån sån?) men jag ska först prova allt jag har här hemma och se om jag råkar ha nånting passande.
..Typ nå av dom här eller dom här skulle ju va helt perfekt...
Nåja, det ordnar nog sig alltid på ett eller annat vis :)

2 kommentarer:

  1. SV:
    okej, nå ja får experimenter tå! he bruk väl bli bäst så ;)

    joo do får hör åv de :)

    SvaraRadera
  2. bra och gammal bild med fina minnen :D <3

    SvaraRadera