tisdag 15 november 2011

Full rulle hela dan

Det blev lunch på Rax. Bara för att Roy hade bråttom, annars hade vi nog ätit på nåt finare ställe ;) Men gott var det i alla fall!
 
Sen for vi via Minimani och köpte motorolja och filter till bilen, så det ska bytas i helgen. Även nya gummin till vindrutstorkarna, så nu slipper vi bannas åt dom längre. Snart är hela bilen ny ;) 
 
Nu måste jag fara in till stan igen. Jag har en del ärenden som ska uträttas. Sen ska även Heidis present bytas. Hon fick en jumpsuit av mig och Anna i födelsedagspresent, men den var lite kort i ärmarna, så jag ska springa in på h&m och byta till en större. Sen ska jag även träffa Jenny!
 
Ikväll ska jag och gubben kanske på bio, undrar bara vilken film vi ska se? Har ni nåt tips? Vi gillar spänning ;) 
 
Nä, nu måste jag dra! Sha sha..
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar