lördag 12 november 2011

Hur klär ni er i vinter?

Vad är ett modemåste enligt DIG i vinter?
Ett måste för mig är stora, varma ylletröjor i starka eller jordnära färger och mörka jeans! Till det ännu en varm jacka som går ner över röven och ett par bekväma och varma skor eller stövlar som passar med det mesta ..Och ett par varma vantar på händerna.

Den här outfiten nedan skulle va perfekt om hon bara virade upp halsduken några varv, och drog på sig ett par svarta jeans. Tröjan, mössan och stövlarna skulle jag gärna äga :) 
 


Bild från h&m. 

1 kommentar:

  1. http://lillabagaren.blogspot.com12 november 2011 kl. 15:01

    I år har jag inga som helst modemåsten när det kommer till vintern. Inte den första halvan iaf eftersom jag kommer se enorm ut i vad jag än har på mig med min bebismage :) Men kanske efter att bebisen kommit så ska jag nog skaffa en riktigt snygg jacka att ha när jag går med vagnen eller på stan.

    SvaraRadera