onsdag 18 januari 2012

Come on...

En fråga? Seriöst, vet ni allt om mig eller? :D Jag känner att jag nog får börja va lite mer hemlighetsfull nu... ;) 
 
Jag har grundmålat alla skåpdörrar och lådfronter idag. Resultatet blev bra, så jag är nöjd. Imorgon och på fredag ska jag vara här hemma och måla & klä om fyra köksstolar (troligtvis blir jag klar imorgon så då är jag ledig på fredag), och sen på måndag far jag till skolan och tar tag i ytmålningen av skåpdörrarna.
Jag längtar tills jag får "hänga upp" dom sen, dom var verkligen skitfula innan! Före- och efterbilder får ni självklart se så fort allt är klart (nån gång nästa vecka) :)
 
Nu ska jag fara till loppis med lite grejer. Vi hörs senare!

1 kommentar:

  1. nå du skriver vääääldigt mycket om dig själv och hur du är och blabla så det finns väl inget mer att fråga. eller så bryr sig ingen helt enkelt :D uff dagens ungdomar, så självcentrerdade.

    SvaraRadera