tisdag 17 januari 2012

Fotografering och slipning

Ikväll är det fotografering som gäller. "Family-shoot". Jag och katterna ska fotograferas av Linda, och det ska bli superroligt, samtidigt som jag är nervös för att det inte ska bli så bra som jag hoppats. Dom är ju inte precis kända för att kunna sitta still, mina småbusar. I nödfall får vi ta några nya bilder på bara mig då, men jag tror nog att vi ska kunna få till några på oss alla tre. Jag skulle mer än gärna förstora upp en bild på mig och mina katter och rama in, så vi får se nu hur det blir med den saken :) 
 
Nu ska jag börja röra på mig och fara till skolan och slipa klart skåpdörrarna. Enligt schemat så ska jag börja grundmåla dom imorgon, så idag sliter jag på tills allt är färdigslipat. Punkt.
 
Ha en bra dag! ♥ 


Trött men glad.

4 kommentarer:

  1. sv. Ingen aning faktiskt, hadd int ens märkt i fyri du fråga. :D

    SvaraRadera
  2. Mysigt med bild tillsammans med missarna, hoppas vi får se lite bilder på bloggen sen :)

    SvaraRadera
  3. ska int roy va me?

    SvaraRadera