söndag 15 januari 2012

Gotta love loppis

Sorry sorry sorry... Ingen update idag, inte okej. Men jag har umgåtts med familjen och kört runt hela dan, så det har inte funnits nån tid över för att sitta vid datorn.
 
Nu är vi i alla fall hemma i Vasa, och jag ska prissätta lite kläder innan jag kryper till kojs. Jag ska nämligen ha bord på loppis en vecka nu har jag tänkt. Det blir så mycket körandes av och an då man säljer via Facebook-loppis.
395496_1807022070794_1697210566_984434_2048381335_n_large
weit
Imorgon fortsätter praktiken, och jag ska till skolan och slipa klart alla skåpdörrar. Det är sjukt mycket förarbete innan man kan börja måla om man vill ha ett bra och hållbart resultat. Hoppas jag slipper tröttheten och huvudvärken så att jag kan ge järnet imorgon. Sen ska jag försöka hinna fara till loppis och boka ett bord, så att jag kan börja sälja så fort som möjligt. Ska försöka hinna tömma garderoben och alla skåp här också så att vi får bort så mycket "skräp" som möjligt.
 
Ja, ja.. Nu ska jag ta tag i en klädhög som jag redan rotat fram som ska säljas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar