onsdag 18 januari 2012

Svar på era frågor

Vad vet du om torrschampoo? Hur använder man det och vilket märke är bäst?
Jag älskar torrshampo, det har räddat mig så många gånger! Man sprejar i hårbotten där håret är som fetast och smutsigast, och rufsar om lite med fingertopparna. Spreja lite i taget (från ca. 20cm's avstånd) och rufsa om emellan. Om man sprejar för mycket så kan det lätt bli en vit beläggning i hårbotten, och det ser ju inte bra ut ;) Det är nog bara att prova sig fram!
Jag har provat flera olika märken, men den jag gillar bäst är nog den här från Lee Stafford.

Denna + flera andra torrshampon finns att köpas här! (Finns även för mörkt hår). 
  

Hur gammal vill du vara när du gifter dej? Kan du tänka dej att skaffa barn före du är gift?
Max 25. Jo, absolut -Jag längtar efter barn!
  

skulle du vilja gå nån mer utbildning sen när du är färdig målare? Vad isåfall? :)
Japp, det vill jag. Mitt drömyrke är inredningsdesigner, men även veterinär skulle va roligt. Tiden får utvisa hur det blir. :)
   

Tror du att du och Roy kommer vara ihop hela livet? Din favorit låt och film?
Det kan jag inte svara på, om det är meningen att vi ska vara det så kommer vi nog att va det. Annars inte.
Min favoritlåt.. Oj, jag har så många. Men den som dök upp i huvudet först var Pink -Nobody knows. Några av mina favoritfilmer är; The Holiday, Mannen som kunde tala med hästar, alla Twilight-filmer och Taken. 
   
Vad var det du var nere över för en liten tid sen?
Det var flera olika saker, allt bara körde ihop sig och det blev för mycket. Mest personliga saker som jag inte vill gå in på desto mer, men också ångest inför skolan, och så har jag varit sjuk så länge vilket har tagit all ork ifrån mig. Men nu mår jag bättre! :) 
   

En ganska personlig fråga men du bestämmer själv om du tar med den :) Jag undrar om du får använda p-piller som preventivmedel då du haft en blodpropp? eller vad använder du? 
Nej, det får jag inte. Inga piller, ringar, plåster osv.

________________
Jag tycker att det är jätteroligt då ni ställer frågor åt mig, och ni får såklart gärna ställa frågor vid andra tillfällen än då jag har frågestund också! Oftast svarar jag på frågorna till er blogg eller i kommentarsfältet, men om det är nån fråga som flera undrar på så brukar jag göra ett enskilt inlägg där jag svarar på just den frågan.

Så var inte rädd för att fråga, jag är själv väldigt frågvis och nyfiken :D

Om det droppar in fler frågor så svarar jag på dom imorgon!
 
Puss på er!

1 kommentar:

  1. oooh! Då är det inte alltför många år tills vi får läsa om bröllopsplanerna ;)

    SvaraRadera