fredag 23 mars 2012

It's friday!

Goooodmooorning! Jag undrar om jag gått och blivit morgonmänniska igen (jag var det då jag var liten, sen vände det) eftersom jag vaknat omänskligt tidigt så många morgnar i rad nu och sen legat med ögon stora som tefat innan jag bestämt mig för att stiga upp...? Skönt är det i alla fall, att inte va döslut varje morgon för en gångs skull ;) Kanske det beror på att det är så ljust på morgnarna nu också.
  
Jag ska börja dagen med en dunderfrukost, sen ska jag färga håret och duscha, och sen far jag iväg på lite ärenden. Ska också försöka hinna få upp några tapetvåder innan jag packar in katterna i bilen och far iväg till Vasa.

Hur ser er fredag ut? 
Tumblr_lsp767jzes1r0iqiro1_500_large
weheartit.com

1 kommentar:

  1. kanske har det med vädret att göra, är nämligen precis likadan på morgonen också. Kan vakna redan 7-8 tiden :D
    Ja har sån beslutsångest hur jag vill spendera denna kväll :D

    sv; jo dy kan no koll den! de ju trots allt int rittit en skräck int ;)

    SvaraRadera