torsdag 15 mars 2012

Snyggaste frisyren

Jannike hade lagt upp den här bilden på sin blogg som en av vårens hårtrender, och håll med om att den här tjejen har sjukt fint hår!? (Dock gillar jag inte platinablondt hår..) Jag har ju typ den här frisyren själv nu också, men eftersom jag har så himla tunt hår så är det inte ens i närheten av så fint som det här. Dock tror jag att den här tjejen har en hel del löshår som förtjockning också..? Jag har då i alla fall aldrig sett nån med såhär tjockt hår naturligt som är platinablond. Har ni? Blir sugen på att slänga i en hårförtjockning jag nu också och sen dra iväg till frissan och jämna upp frillan lite, hehe.
Vad säger ni? Hiss/diss?

5 kommentarer:

  1. jag e mörkhåra på riktigt men bleker mitt såde ljust å he er såde tjockt om ja sku klipp e kort, ha allti hadd skiit tjockt hår å he tunnas int ut na åv att ja färgar :)så he gaar noo!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, du måst ha superbra kvalitet på ditt hår isåfall :D

      Radera
  2. Jag kan också ha platinablont hår och det förblir tjockt :) min naturliga hårfärg är ljusbrun, så det går nog för mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, jag blir avundsjuk på er med så tjockt hår.. :):)

      Radera