måndag 2 april 2012

02042012

Idag har jag: 

-Varit på fysioterapi och tränat ben & mage stenhårt
-Handlat
-Dammsugit hela lägenheten och skurat wc'n
-Tvättat kläder och röjt upp i köket
-Duschat och fräshat upp mig
-Kollat veckofinalen av BB

..och nu ska jag ställa det sista innan hyresvärdarna kommer. Dom borde dyka upp om en timme.
Måste försöka få nån ordning på mitt nytvättade hår också.. 
Gammal bild. Men jag har varit så sugen på att göra hårförlängning nu innan sommarn.. Gillade verkligen mitt hår på den här bilden. Vad tycker ni? Jag skulle låta håret växa långt, om det bara gick. Jag har så tunt hår, så då det når en viss längd så börjar det bara se stripigt ut.

Jag har både löshår och alla verktyg man behöver för att slänga i en förlängning, så om nån (erfaren!) har lust att hjälpa mig (mot betalning såklart!) så är det bara att hojta till. Har varken lust eller råd att fara till frissan och betala flera hundra, isåfall kan jag lika gärna göra det själv. Men som sagt, om nån vill hjälpa mig för en liten peng så skulle det va hur snällt som helst!

Upd. Det är nu bestämt att en tjej ska fixa håret åt mig. Wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar