onsdag 10 oktober 2012

Dagens (fullspäckade) schema

Idag har jag en hel del som borde bli gjort, men just nu försöker jag bara bli av med mitt illamående.

Såhär ser dagens schema ut, men en del hamnar jag kanske att skjuta upp tills imorgon:

-Tvätta kläder, diska, städa 
-Ringa samtal 
-Åka iväg och leta tapeter 
-Handla lite småsaker inför resan 
-Packa det mesta 
-Träna (hade varken ork eller tid till det idag)
-Färga håret 
-Jobba med slutarbetet 
osv.

Så fort jag mår lite bättre så ska jag fräscha upp mig och dra med mig Roy ut för att leta tapeter. Det är alltså tapeter till mitt slutarbete som jag är ute efter. Dom ska va lantliga för att passa in med den övriga inredningen, så vi får se om vi hittar nåt passande.

Och vet ni? Sen ska jag köpa choklad, för det får mig alltid att må bättre! 
X_048e4242_large
weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar