fredag 16 november 2012

Barnkalas

Godmorgon! Idag ska lillen ha kalas, och hon har bjudit 15 kompisar. Gissa om det kommer att va fullt ös här med huset fullt av 10-åringar?! 
Mamma jobbar, så det är jag och Linda som ska hålla ordning på hela faderullan. Jag vet nån som kommer att däcka kl. 17 ikväll så fort kalaset är över.

Nej men självklart ska det bli roligt med kalas! Jag minns ju själv hur roligt det var och hur länge man såg framemot en sån grej då jag var i samma ålder :)

Nu har jag inte tid att sitta här, för dom ska hämtas redan om två timmar, och det är tusen saker jag ska göra här innan dom kommer. Bara att sätta fart!

Vi kanske hörs senare igen, men om vi inte hörs mot kvällen så ligger jag troligen och sover i ett popcorns-hav, eller så lider jag helt enkelt av tårt-koma. You never know.
Tumblr_m0lxrk4g281qh65weo1_500_large
weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar