fredag 16 november 2012

I love surprises!

Jag väntade hem Roy från Vasa, han meddelade att han inte kommer ikväll, och två minuter senare står han bakom mig då jag sitter vid datorn i kontoret. Gissa om jag blev skraj & glad?! Jag älskar att bli överraskad, och ibland lyckas han verkligen ♥ 
Tumblr_mb4oynnlsw1qjm9bpo1_500_large
weheartit.com
 
Jag överlevde kalaset, och nu har jag bäddat åt tre tjejer som ska sova över här.
 
Jag och Roy far troligtvis till Sandsund ikväll, där det blir X-factor och bastu. Imorgon ska vi fortsätta med hall-bygget här i Kovjoki, och sen till kvällen ska vi på förlovningsfest till Vasa.
Det har verkligen varit full rulle från morgon till kväll varje dag den här veckan. På söndag tänker jag ta en ledig dag från allt. Inte göra nånting ansträngande, bara vara. Undrar om jag klarar det..?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar