tisdag 13 november 2012

Svar på era frågor #5

Jag kom just på att jag har glömt bort att svara på dom sista frågorna i frågestunden. Så här kommer svaren.

"Om du skulle va med i tv, vilket program/serie skulle det va och varför?"
Jag har alltid haft en hemlig dröm om att få va med i Äntligen hemma och jobba ungefär som Lulu Carter. Det skulle va skoj!

"Vilket gym tränar du på? För- och nackdelar med gymmet?"
Jag tränar på Easyfit i Vasa. (Dock har jag inte tränat alls på några veckor nu, men ska ta upp det snart igen). Jag gillar att gymmet är stort och luftigt, det är fräscht och tilltalande. Nackdelen är väl att man ofta måste vänta på maskinerna. Men så är det nog på de flesta gym har jag för mig.

"Tycker du att bonderiet är etiskt?"
Så länge djuren mår bra och behandlas med respekt så är det inga problem. Lagen säger att kvigor och mjölkkor måste va ute minst tre månader om året. Hos oss går dom ute ca. 4 månader. Biffkorna är ute året runt, men har en stor lada dom kan gå in i då dom vill, och nu ska dom dessutom få en hall att va i då det blir kallare. Specificera gärna din fråga om det var nåt särskilt du ville få fram.

Här hittar ni del 1, del 2, del 3 och del 4 av svaren. Tack till alla som ställt en fråga. Fråga gärna mer om det ännu är nåt ni undrar! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar