torsdag 8 november 2012

We're in Vasa

Godmorgon! Jag och Alecia hoppade i bilen och åkte iväg till Vasa igårkväll. Jag och Roy for iväg och handlade lite, och sen såg vi Bonde söker fru och Stalkers innan vi gick och la oss. Nu har Roy trampat iväg till skolan, och jag ska snart fara in till stan för att handla lite presenter. Det är ju Farsdag och sånt på kommande.

Sen ska jag fara norrut igen och fortsätta med mitt slutarbete. Jag tror jag satsar på skåpdörrarna idag så får tapeterna vila lite. Igår gjorde jag lite bådeoch. Skulle jag ha energi till det så skulle jag jobba dygnet runt så att jag blir klar så fort som möjligt och får börja på med praktiken, men tyvärr är min medicin så uttröttande, så jag får jobba på i sakta mak bara. Frustrerande.

Nej nu ska jag göra mig klar och åka in till stan. xoxo

1 kommentar: