tisdag 8 juni 2010

GOODMORNING SUNSHINE!

Woho, jag är vaken redan, o ska till jobbet först till 14:30! Men jag ska hinna duscha & äta o sånt före också, + att jag är vid Roys, så jag ska hem också innan jag far till jobbet. Eller jag tror jag far hem först, så duschar & äter jag där.. Lättast så :}

Igårkväll blev det som sagt mycket tv, o lite godis. Idag ska jag försöka hålla mig från att äta nåt onyttigt, det har blivit lite mycket på sista tiden nu igen, suck. Eller det är på kvällarna som sötsuget slår till. På dagarna klarar jag mig oftast riktigt bra, men sen kommer det smygande. Varför är det så?

Nu ska jag packa ihop mina grejer, o så far jag hem. Jag kommer kanske inte att uppdatera nåt mer idag, eftersom jag jobbar till 20:15 eller längre. Imorgon jobbar jag från 13:30-20:15, så då hinner jag kanske uppdatera innan jag far!

Ni ska ha en bra dag! Puss puss

{Jag gillar denna}

2 kommentarer:

  1. Sii till att jet na nyttit o mättand kvällsmål så får du int lik jobbit me sötsakrin :) ha e bra!

    SvaraRadera