fredag 11 juni 2010

TRÖTTER

Idag jobbade jag från 8-14:30. Det gick jättebra, men efteråt var jag döslut. Efter jobbet for jag raka vägen till J:stad till ÖT (Österbottens Tidning) för att köpa en annons. Sen for jag till Citymarket och hälsade på älskling. Sen kom jag hem. For och hälsade på Elvis. Han är så stor & duktig :'} Dock är hans mamma för ung för att förstå hur hon ska ta hand om honom, så han måste dricka mjölk av andra kor.. Inte så bra, men huvudsaken att han får i sig nåt!

Nu har jag sovit en stund, så jag är liiite piggare. Snart kommer älskling hit, han ska sova med mig inatt :} Imorgon jobbar vi båda från 9:00, så det blir tidig väckning, men det är lättare då man är 2 som ska upp samtidigt. Dock har Roy lyx och slutar redan 13:00, medan jag slutar först 17:30. Jag jobbar alltså 8½ timmar imorgon.. Pust.. Nåja, nog ska det väl gå på nåt vis.. :}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar