onsdag 8 september 2010
GODNATT!
Nu ska jag krypa ner under täcket bredvid Roy. Imorgon ska jag ta fram slagborren o sätta upp några hyllor & tavlor medan Roy är i skolan. Han får inte vara med, det där sköter jag själv ;)
Sov gott, vi hörs imorgon!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar