onsdag 8 september 2010
PARKAS
Jag provade en snygg jacka i parkasmodell på Gina Tricot idag. Jag köpte den inte, men ska definitivt leta vidare efter nåt liknande!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar