fredag 17 september 2010
MISSA INTE IDOL!
Jag har fått många intressanta frågor, vilket jag är väldigt glad över, men ställ gärna alla frågor
här
så är det lättare för mig sen! Fortsätt fråga på, ni har hela helgen på er! :)
O
missa inte
Idol som börjar nu!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar