söndag 12 december 2010

FÖR MYCKET TANKAR & FUNDERINGAR

Oj oj, jag sitter o samlar på en massa tankar o idéer i mitt huvud. En massa roliga saker som jag skulle vilja prova på.. Men jag vet inte vart jag ska vända mig o vem jag ska ta kontakt med.. Jobbigt. Det finns så mycket jag skulle vilja göra så länge jag är under 25. Helst så fort som möjligt ;]

Jag har även ändrat min profil/beskrivning om mig själv som finns i vänstra spalten här på bloggen. Much better!

Åh, nu vill jag bara ha svar på en massa frågor, blir galen ju!! Jag är verkligen inte nån sån som kan gå o bära på en massa tankar & funderingar länge alls, utan jag vill ha svar nästan genast. Samma sak om jag är arg eller ledsen, då måste jag få gråta eller ta itu med saken genast. Annars spricker jag, haha :[
 
Nej, det är INTE en bh som jag har på mig! Jag vet dock att det ser ut så.. Sorry :]

2 kommentarer:

  1. vad är det du har på dig, det ser snyggt ut och du har rätt det liknar faktiskt en bh, har du inget foto där man får se hela outfiten?

    SvaraRadera
  2. Det är en korsett, o nej det har jag inte, men tack!

    SvaraRadera