onsdag 22 december 2010

HISS & DISS


  
Bloggar med massor av tips 
-Man lär sig alltid nya smaskigheter ;}
 
Personer med humor 
-Jag älskar att umgås med folk som får mig att skratta. Speciellt om dom har en sjuk humor som inte alla förstår sig på.
 
Julen
-Bästa högtiden på hela året. Fin stämning, gemenskap, alla glada barn, tomten, julmusik, all god mat, att få ge klappar & göra folk glada..
 
Overknee stövlar
-Måste ju vara bästa uppfinningen nånsin i klädväg. Snyggt, bekvämt & passar till det mesta.


 
Bloggar där det bara klagas över allt 
-Man blir själv sur & irriterad då man läser en sån blogg.
 
Personer som tar allt på blodigt allvar o inte förstår sig på humor alls 
-Jobbigt att umgås med såna som man alltid måste tänka efter för först innan man säger nåt. Det blir ansträngt & tungt.
 
Otrohet
-Måste ju vara bland det vidrigaste som finns. Hur kan man göra så mot sin partner? Om man nödvändigtvis ska vara med nån annan så gör man fanimej slut med sin pojk-/flickvän före!!
 
Torrt hår
-Jag har själv väldigt torrt hår, o jag har ännu inte hittat några produkter som hjälper mot det. Visst, det finns säkert dyra produkter som fungerar, men jag är inte villig att lägga ut över 50€ på en pytteliten burk med nån hårmask i som knappt räcker till hela håret!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar