onsdag 22 december 2010

JULKAFFE & VICTORIA'S SECRET

Om två timmar ska jag iväg till skolan på julkaffe med klassen. Hoppas så många som möjligt är där. Jag tycker att såna där tillfällen borde vara obligatoriska o inte frivilliga som det är i detta fall. Alla kunde komma o träffa klassen en sista gång innan jullovet, o bara sitta ner o ha det trevligt, då det har ordnats ett sånt tillfälle. Jag tycker i alla fall att det ska bli roligt, o ja, jag tänker vara lite finare än vanligt. Inget extremt, utan ett svart fodral till mina lårhöga stövlar o lite extra smycken. Bara för att :} (Bilder kommer kanske sen)

O samtidigt vill jag åka hem nuu, för där väntar ett väldigt efterlängtat paket på mig. Mamma ringde o sa att en kille plingade på dörren o överlämnade paketet från Victoria's Secret. Ååh jag kan knappt vänta tills jag får slita upp paketet o testa allt ikväll :D Jennys beställning är däri också, så henne ska jag träffa imorgon igen så att hon också får sina efterlängtade grejer!
  

3 kommentarer:

  1. nu är finalisterna i veckans blogg ute!
    så gå in o rösta NU, ALLA!
    http://feliciagustafsssonn.blogg.se/2010/december/veckans-blogg-finalister.html

    SvaraRadera
  2. Vart har du beställt dessa godingaR? :D

    SvaraRadera
  3. 10 finalister har nu valts till min tävling, kolla om du blev en av dom!
    Kram:)

    SvaraRadera