onsdag 22 december 2010

JAG ÄR FINALIST / HEM-HEMMA

Jag är en av finalisterna här, så om ni har lust kan ni ju rösta på mig :}

Nu är vi i Sandsund. Vi kom just från Kovjoki, där vi bara hann vara en liten stund. Jag hann prata lite med mamma, o så lade jag & Heidi lite klappar under granen.
Roy for just iväg o träna, o jag sitter nere i hans gamla rum o knappar på datorn.
Mina undies från Victoria's Secret var helt underbara! Jag har inte provat dem än, men utseendemässigt så var de helt... adorable! Åh ♥ Ska prova dem ikväll :}

Ikväll kommer sista programmet av Bonde söker fru, så det ska ja se såklart. Ska bli kul att se hur det går för Ann-Katrin & hennes kille på resan, om dom törs prata med varandra ens ;D

Nu ska jag läsa lite bloggar o bara ta det lugnt en stund. Vi hörs senare!

-Update. Det kommer tydligen ett avsnitt till av Bonde söker fru. Niice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar