fredag 10 december 2010

KRÅNGEL & SKRATTATTACKER

God morgon! Nu har jag fört bilen på service för förhoppningsvis sista gången på länge. Eller ja, det är ju bara en grej som dom ska åtgärda som började krångla efter att jag hade den på service för en vecka sen. Så jag hoppas på att dom får det fixat så att jag kan fara o besikta den idag så att jag får det ur världen.

Idag har jag egentligen skola från 10-13, men jag slipper tydligen inte till Gamla Vasa idag, o jag vägrar att slänga ut en massa pengar på att åka buss (o så är engelskalärarn säkert ändå inte där då jag väl kommer dit), så jag stannar hemma idag.. Jag tackar för ännu en ledig dag, även om jag egentligen hade velat fara till skolan idag. Men men, jag kan ju inte göra nåt åt det nu ändå.

Åh gosh, är det normalt att sitta o skratta för sig själv åt ingenting? Here we go again.. Haha alltså jag har fått minst ett sånt utbrott per dag på senaste tiden.. T.o.m. ibland fastän jag varit arg eller irriterad på nåt, så har jag plötsligt fått ett skrattanfall utan dess like.. Jag måste ju vara helt puckad :'D

Nån annan som får skrattanfall plötsligt, o som typ aldrig tar slut?
 


*Sitter här o skrattar åt absolut ingenting i min ensamhet*
Alecia sitter o tittar på mig o funderar vad jag har för fel :'D

Hahaha oj gud...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar