måndag 13 december 2010

PUST, FLÅS, FLÄMT

Puh, vad trött jag är. Men nu är jag äntligen hemma! Vi har som sagt fortsatt måla i taket åt en tant på ålderdomshemmet i Malax, o det blir super!! Vi är snart klara, vi hann verkligen med mycket idag. Dit imorgon igen, o då blir vi förhoppningsvisa helt klara. :]

Godisdag idag igen, jag vet jag måste skärpa mig, haha :'D Rullar ju snart..
Jag längtar faktiskt till 1:a januari då ja börjar på med Lchf igen. Ska tvinga Roy att joina. Mycket lättare då man är två.

Jag tog lite bilder på vårt projekt idag, ni får se sen 

4 kommentarer:

  1. hur var det, varför slutade du med lchf? och varför väntar du till 1.1 innan du börjar igen?

    SvaraRadera
  2. Jag tog en paus från Lchf för att jag kände att jag behövde det just då.. Inte av nån speciell orsak.
    Så länge jag höll på så gick det superbra! Mådde dock grymt dåligt hela första veckan med Lchf, men det var kroppens sätt att säga ifrån då den inte fick sockret som den var van vid. Utöver illamåendet så gick allting galant.
    Jag börjar på igen 1.1 av den enkla orsaken att jag inte vill börja nu igen före jul. Vill inte plåga mig genom julen utan alla godsaker. På jul måste man få äta godis, choklad, pepparkakor, samt dricka glögg och julmust. Så då ser jag 1.1 som ett perfekt datum att börja på igen på, dels för att då är både jul- & nyårsfirande överstökat, samt att det är början på ett nytt år = Perfekt tidpunkt att ta tag i saker. :)

    SvaraRadera
  3. jag tänkte inte så långt när jag satte igång med lchf för en månad sen :) men tänker tillåta mig äta just pepparkakor och choklad på julafton och eventuellt juldagen, och på nyårsafton får det oxå slinka ner nåt gott om jag känner för det :)

    SvaraRadera
  4. Jaa hödå! Ja tror nog att e blir LCHF för mej igen. Mår nästan dåligare nu om ja jämför mee tå ja gick på LCHF.

    SvaraRadera