söndag 12 december 2010

SKÖNA SÖNDAG

God morgon! Idag är jag utvilad, vilket alltid är lika skönt. Glad är jag också, för jag ska äntligen beställa från Victoria's Secret :D Nu gäller det bara att välja rätt så att jag inte ångrar mig sen då paketet väl kommer. O så ska jag vänta o se om det kommer nån ny grym rabattkod såhär innan jul. För det blir ju rätt dyrt med frakt o så.
 
Vi hade en kul kväll med J & C igår. Vi kollade Karate Kid, grym film. Måste ses!
 
Idag ska vi bara ta det lugnt, kanske gå ut på en promenix. O så ska jag kolla massor med repriser på tv o bara ladda inför den kommande veckan. Sköna söndag! 
 
Tycker ni att vi ska köra nån frågestund snart igen eller? 
  

1 kommentar:

  1. karate kid is the shit! haha :D
    kolla ni hade nyast me jaden smith & jackie chan? :D

    SvaraRadera