söndag 16 januari 2011

GODNATT!

Nu ska jag gå o lägga mig. Ska orka med en lång dag imorgon. Det blir spackling & tapetsering i Molpe. Sen ska jag kanske iväg o jobba, vet dock inget om det än.

En del är så snabba med att slänga ut en massa skit ur käften. Tänk efter, vissa saker sårar mer än ni tror. (Jag har själv varit dålig på att tänka efter innan förut också, men jag har lärt mig.)

Jag är inte värd all den skit jag får ta utav vissa av er. En del kommentarer väljer jag helt enkelt att radera innan jag ens hinner publicera dem. Egentligen borde jag väl publicera alla kommentarer, bara för att alla ska få se vilka hemskheter ni häver ur er, men ibland kan jag bara inte. Jag vill inte att min blogg ska bli nåt diskussionsforum för folk med sån dålig självkänsla som lever för att söka fel på andra, o dessutom skriker ut det högt. Usch.
Dock tar jag inte åt mig särskilt mycket alls av ert skitsnack, utan jag tycker mest att det är sorgligt att se hur vissa beter sig.

De flesta av er är dock helt underbara o världens sötaste. Det är ni som får mig att vilja fortsätta blogga, varje dag! :} 

Vi hörs imorgon! Ta hand om varandra o dela ut komplimanger! 

6 kommentarer:

  1. Japp, ingen vits att ödsla energi på såna :) Jag har annars en bloppis du kan kika in, om du är intresserad av nåt :) Fint med pannlugg förresten, det gör så mycket ^^ Jag skulle själv inte vilja va utan längre :)

    SvaraRadera
  2. stå på dig du bara! och du tänker helt rätt i att dom som säger fula saker oftast i grund o botten mår dåligt själva o hittar inget annat sätt att må "bättre" på, så dom försöker trycka ner andra. fel!
    du är söt i pannlugg förresten!
    ps. synd att du inte hann in o visa kappan idag...

    SvaraRadera
  3. Sv : bensinmacken låter bra som träffpunkt! :) Men va tror du om prick 17 iställi? He känns som e sko bli liti fö stressot om vi far na tidigari.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att du har en väldigt intressant och bra blogg. :) Jag känner ju inte dig (hittade dig genom Sarahs blogg), men jag kan ändå inte låta bli att gå in här varje dag o läsa. :) Och jag läser ALDRIG bloggar av personer jag inte känner annars. :)

    SvaraRadera
  5. Chobb} Åh tack, vad smickrad jag blir! :')

    SvaraRadera
  6. surfade in på in blogg och har råkat återkomma gång på gång... :) Men jag fattar inte varför folk ger dumma kommentarer åt dej?!?! Jag förstår att folk kan ha en massa negativt att kommentera på tex kissies blogg. Men på din? Dej kan man ju bara beundra! Tänk att ha råkat ut för nåt sånt som du har och ändå vara så gott som frisk o normal igen! Jag tycker i alla fall du är en riktig kämpe! Smisk på rumpan åt dom som är dumma! :D

    SvaraRadera