lördag 16 april 2011
Mellis
Lite mellanmål mitt i städningen tar jag nu! En grymt god kvarg från Lidl med smak av persika & passionsfrukt, o dessutom chokladbitar ovanpå!
Mmmmmm....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar