lördag 16 april 2011
Storstädning pågår fortfarande...
Pust, är helt slut. Vi har sprungit ner med
massor
av skräp till sopsorteringen, o så har vi flyttat runt massa möbler osv. I sovrummet har vi ställt in lite grejer också;
♥
♥
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar