onsdag 12 september 2012
Premiär!
Missa inte säsongspremiären av Bonde söker fru ikväll! Kl. 21 (finsk tid) på tv4!
Jag
kommer att sitta bänkad, gör ni? Åh vad jag har väntat på det här! :)
Bild från
Lindas blogg
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar