onsdag 12 september 2012
Yay me!
Det blev en 40 minuters promenad, och nu ska jag köra lite hemmaträning så att rygg & mage får jobba ordentligt.
På min träningsfria dag dessutom!
I rock!
weheartit.com
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar